۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

با سلاح رقص به جنگ جمهوري اسلامي مي‌روم !

مصاحبه جالب شبکه پنج تلويزيون فرانسه با يك ضد انقلاب فراري، نكته هاي بكري را خود جاي داده است. اين فرد از نوعي تلاش جديد براي ضربه زدن به نظام سخن گفته است؛ رقص!
تاكنون فعاليتها و ايده هاي زيادي براي سرنگونهي نظام به ذهن ضد انقلاب رسيده بود كه از آن جمله روشن كردن وسايل برقي در ساعات پيك مصرف بوده است اما سلاح رقص آخرين شيوه ابداعي توسط آنهاست.
اين فرد كه خود را افشين غفاريان معرفي كرده، از سوي اين شبكه به عنوان رقاص ايراني به بينندگان معرفي شده است. شبكه پنج تلويزيون فرانسه در ابتداي اين برنامه با هيجان به مرور اقدام غفاريان روي صحنه تئاتر در آلمان پرداخته و بيان شعارهايي در حمايت از جنبش سبز و ضد نظام، آنهم در كشور آلمان را نشان از شجاعت او مي داند.
وي در ادامه اين برنامه، در حالي كه به نظر نمي رسد كسي مي خواسته جلوي وي را براي رفتن از كشور بگيرد، از لحظات پر اضطراب (!) خروج از ايران سخن گفته كه فكر مي كرده به سرعت دستگير خواهد شد ! او مي گويد: به خود مي گفتم اين يک تله است. آيا واقعا اجازه مي دهند از کشور بيرون بروم؟ هر آن انتظار داشتم به من بگويند شما ممنوع الخروج هستيد و تا آخرين لحظه خودم هم تصور نمي کردم بتوانم از کشور خارج شوم اما بالاخره خارج شدم.
غفاريان با توصيف طعم آزادي گفته است: چند روز پيش تولدم بود و براي اولين بار توانستم تولدم را در سايه آزادي كشور فرانسه جشن بگيرم ...
وي در پايان اين گفتگو و در حالي كه سعي مي كرد احساسات مردم و مسئولان فرانسوي را براي كمك و كسب اقامت در اين كشور جلب كند به زبان فرانسوي گفت كه تا زماني که رقص در ايران ممنوع باشد و تا زماني که بتواند برقصد، به اعتراضهايش ادامه مي دهد. "رقص هنر من است و من با
اين سلاح به نبردم براي ضربه به نظام ادامه مي دهم !"
اميد است سلاح هاي ديگر براي مبارزه با جمهوري اسلامي به انعطاف اقدامات اين فراري جديد نباشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر